Se impun clarificari


Un „nene”, care mi s-a adresat intr-un mesaj cu „tanti”, imi cere sa fac dovada ca parchetul ar cere arestarea preventiva doar pe baza unui denunt facut de o persoana condamnata definitiv.

In primul rand, eu nu am afirmat acest lucru, am pus o intrebare referitoare la declaratia Presedintelui Romaniei, conform careia o persoana cercetata penal nu ar avea credibilitate.

In al doilea rand, daca urmare a unui denunt facut de o persoana condamnata penal se constituie un dosar penal, in care se administreaza probe si, pe baza acestora, se solicita arestarea preventiva a unei persoane fara antecedente penale, inseamna ca parchetul a dat credibilitate denuntului si a cercetat realitatea faptelor denuntate.

Cred insa ca, in loc sa mi se ceara mie dovezi despre realitatea informatiilor de presa, mai degraba „nenea” ar trebui sa fie interesat daca este real ce se sugereaza in articolul de mai jos, prin afirmatia:”Cand ajungi dupa gratii, de exemplu, diferenta dintre regimul inchis si cel semideschis este nepretuita.

A sugera intr-un articol de presa ca o persoana, condamnata la inchisoare cu executare in regim de detentie, ar obtine avantaje in ce priveste regimul de executare al pedepsei daca face denunturi, mi se pare grav si ar trebui clarificat imediat de institutiile implicate.

http://m.ziare.com/bogdan-olteanu/sov-intareste-statul-ce-golanasi-isi-mai-fac-bagajul-1430881-font1

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

