Câteva gânduri despre alegerile CSM


După cum se cunoaște deja, am contestat candidatura judecătorului Ovidiu Puțura,
prin acțiune in contencios administrativ impotriva hotărârii  comitetului electoral local de admitere a
candidaturii, cu procedură prealabilă îndeplinită, dar si la Plenul CSM, care
are atribuții de a verifica legalitatea procedurii de desemnare a candidatilor.

Plenul CSM  a respins contestația mea,  ratând ocazia de a dovedi că
respectarea legii este primordială în activitatea sa și dovedind, aproape fără
dubiu, faptul că, în Regulamentul privind procedura alegerii membrilor CSM,
aprobat în 24 august  2005, după adoptarea
Legii 247/2005 care a interzis reinvestirea, în mod premeditat s-a omis reglementarea procedurii de contestare a
unei candidaturi,
gândindu-se  să se pună la adăpost în eventualitatea că vor
dori o reinvestire nelegală.

Sigur, cum nu poți spune că o candidatură este
nelegală, când tu însuți te afli în această situație, cum este cazul a 5 dintre
actualii membri CSM, care și-au depus candidatura deși legea interzice
reinvestirea, sau când ți-ai prelungit în mod nelegal mandatul, cum este cazul
a încă 3 membri, sau când ești chiar șeful ierarhic al celui contestat, cum
este cazul Ministrului Predoiu, plenul CSM a hotărât că o candidatură admisă de
un comitet electoral local nu poate fi contestată la plen, astfel încât
atribuția expresă din art. 20 alin.1 din Regulament, aceea de a verifica legalitatea procedurilor de
desemnare a candidaților,
a rămas golită de conținut.

Ca să înțeleg
și eu, deși nu mai era nevoie, că  uneori
și căile justiției sunt încurcate, Tribunalul
Cluj mi-a respins
acțiunea, pe o serie de excepții, hotărâre abia comunicată și împotriva căreia
voi face recurs, din care am aflat, spre surprinderea mea,  că judecătorul
Puțura Ovidiu, șeful serviciului contencios din cadrul ministerului Justiției,
a avut nevoie de avocat
, astfel încât a cerut obligarea mea la plata
cheltuielilor de judecată, în cuantum de 2.000 lei, pentru a mă pune la punct,
că doar  “am îndrăznit ” eu, un judecător oarecare din sistem,
să mă leg de ditamai detașatul la ministerul justiției.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Câteva gânduri despre alegerile CSM

  1. evacuatorul zice:

    Pai banuiala este ca „dom’ PUTURA” n’are nici o treaba cu tagma magistratilor – deci – de asta a cerut asistenta avocateasca ! Mare’i gradina…

  2. Solutia din recurs: „Respinge cu opinie majoritară recursul declarat de AL, împotriva sentinţei civile nr. 3326/08.10.2010, pronunţată în dosarul nr. 6741/117/2010 al Tribunalului Cluj, pe care o menţine în întregime. Obligă recurenta să plătească intimatului PO suma de 800 lei, cheltuieli de judecată în recurs. Decizia este irevocabilă. Pronunţată în şedinţa publică din data de 24.03.2011. Cu opinie separată, în sensul admiterii recursului declarat de reclamantă şi a casării cu trimitere aceleiaşi instanţe”.
    http://noulportal.just.ro/InstantaDosar.aspx?idInstitutie=33&d=MTE3MDAwMDAwMDAwNDcwOTU*

  3. balbeck zice:

    Eu ma leg si de judecatorul Mircea Aron,din cauza lui o femeie a fost condamnata pe nedrept si a stat 11 ani dupa gratii.E si in ICCJ,e si membreu,nu stiu daca mai e.Dar aparea ca e membru CSM.Ce cauta asemenea oameni in CSM?

Lasă un răspuns

